Opzeggen

Lidmaatschap opzeggen

Allereerst, we vinden het heel erg jammer dat je wilt stoppen met hockeyen bij MHCU. Daarom adviseren we je om toch eerst nog met de coach te overleggen waarom je je lidmaatschap wil beëindigen. Misschien zijn er dingen die er verbeterd kunnen worden, waardoor je je beslissing wil herzien.


Als je bij je beslissing blijft, dan dien je vóór 1 mei aan te geven dat je je lidmaatschap wil beëindigen, met reden van opzegging.


Opzegging van het lidmaatschap kan alleen schriftelijk of via e-mail geschieden gericht aan de secretaris en met inachtneming van een opzeggingstermijn van minimaal vier weken.


Schriftelijk:

Secretaris MHCU

Postbus 148

1910 AC Uitgeest


E-mail: secretaris@mhcu.nl


Opzeggingen bij coaches, trainers of bestuursleden zijn niet geldig! Je blijft dan nog contributie plichtig.


Opzeggen van het lidmaatschap na de datum van 1 mei brengt kosten met zich mee en wanneer het lidmaatschap in de loop van een verenigingsjaar wordt beëindigt, blijft niettemin de jaarlijkse contributie voor het gehele seizoen verschuldigd.


NB: De datum van 1 mei word aangehouden omdat MHCU in de eerste week van mei het aantal leden aan de KNHB moet doorgeven. Bovendien moeten in deze periode de nieuwe teamindelingen voor het volgende seizoen gemaakt worden.

Share by: