Problemen op webshop HockeyDirect!

Nieuwscategorie:

Publicatiedatum:

Beste leden,

Velen van jullie zullen gemerkt hebben dat er problemen zijn met het bestellen van kleding bij onze webshop. Hieronder vinden jullie een mailing die Hockeydirect naar diverse partners heeft gestuurd, met de vraag deze met jullie te delen.

Met vriendelijke groet,

Willem Koelman



Beste hockeyliefhebbers,

 

Momenteel
bevindt HockeyDirect zich midden in de drukste periode van het jaar, door met
name de naderende competitie (in Nederland, waaronder ook Voetbal en Tennis) én
de start van het indoorseizoen (voor onze andere sporten). De enorme
hoeveelheid aanvragen en bestellingen die wij krijgen, zorgt voor een grote
druk op medewerkers van zowel onze logistieke afdeling, onze drukkerij als ons
kantoor. We kunnen hierdoor niet reageren en leveren binnen de termijn die je
normaal gesproken van ons mag verwachten. Hierdoor kunnen wij helaas geen
precieze leverdatum geven voor bestellingen en bedrukkingen.

 

Door de extreme piek van
het seizoen, kunnen wij helaas niet aan alle verwachtingen voldoen. Veel
klanten bellen en mailen vaker over dezelfde order waardoor we steeds grotere
achterstanden opbouwen. Begrijpelijk, want klanten willen hun order ontvangen.

We
zijn momenteel met een groot deel van het kantoorpersoneel in ons magazijn aan
de slag om alle aanvragen te verwerken, zodat we binnen afzienbare tijd weer
terug kunnen naar normale omstandigheden en de service te bieden die je van ons
gewend bent. Hierom vragen wij om even geduld te hebben om de telefoon te
pakken en de klantenservice te bereiken. Je bestelling is voor 99% zekerheid
aangekomen, echter duurt de verwerking momenteel langer. Ieder telefoontje of
mailtje kost momenteel een order om te versturen.

HockeyDirect
biedt zijn welgemeende excuses aan en zet alles op alles om jullie zo snel
mogelijk van jullie bestelling te laten genieten!

Met vriendelijke groeten,



Olaf Koning

Partnership Manager